Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

ΚΟΥΦΩΤΑ ΚΕΡΙΑ

  ΝΑ ΜΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ..... ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΤΟΣΟΝ ΚΑΙΡΟ... ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΜΙΑ ΤΡΟΜΕΡΗ   ΒΑΡΕΜΑΡΑ (ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΕΤΣΙ...)ΔΕΝ ΞΕΡΩ...ΠΑΝΤΩΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΑΛΙ ΜΠΡΟΣ.
ΛΟΙΠΟΝ... ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ,ΕΙΧΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ   ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΦΩΤΑ ΚΕΡΙΑ.
 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΣΑΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥΣ ,ΑΛΛΑ ΤΟ                 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΠΟ.

 
                            ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΡΕΣΟ 'Η ΟΧΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!
              ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΕΡΙ ΟΠΟΙΟ ΥΛΙΚΟ ΘΕΛΕΙ .ΕΔΩ ,ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΚΟΧΥΛΙΑ ΚΑΙ ΑΜΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ...  
ΕΔΩ ΠΑΛΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΙΠΕΡΙΤΣΕΣ,ΠΙΠΕΡΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΛΑ  ΕΥΚΑΛΥΠΤΟΥ
ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ,ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΦΥΤΑ Ή ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΜΕ ΞΥΛΟ ΚΑΝΕΛΑΣ ,.


ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΕΧΩ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΥΛΙΚΑ.
ΟΤΑΝ ΤΑ ΦΤΙΑΞΩ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ...(ΟΤΑΝ ΣΤΡΩΘΩ ΒΕΒΑΙΑ)
ΦΙΛΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ!!!

16 σχόλια:

  1. Πανέμορφα είναι. Να μας πεις και πώς τα κάνεις (τα κεριά μου έχουν ξεφύγει....προς το παρόν). Να είσαι καλά και φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Ελενη μου!!!Εναι πολυ ευκολο να γινουν τα κουφωτα κερια.Θα σας δειξω αναλυτικά με φωτο το πως γίνονται, εκτως αν θελετε να κανονίσουμε μια συνάντηση να το κάνουμε παρεα.Φιλια και σε σενα!!!

      Διαγραφή
  2. Ναι Βιργινία μου...δείξε πως γίνονται γρήγορα γιατί δεν υπάρχει περίπτωση...θα βρει δικό της τρόπο η Ελένη πιο μπροστά...χαχα. Είναι πολύ όμορφα τα κεριά σου. Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω και μάλιστα με τόσο όμορφες δημιουργίες!Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαο καλα Μαρακι!! Όπως εγραψα και στην Ελενη , μπορω να σας δειξω απο κοντα ( όποια επιθυμεί).Αλλιώς θα το κάνουμε με φωτο ,βημα βημα.
      Καλο σου απόγευμα και φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Εντυπωσιακή η επάνοδός σου.... πανέμορφα είναι όλα!!!!!! Υπάρχει κάτι με το οποίο δεν ασχολείσαι???? Πολλά φιλάκια και πολλές ευχές για όμορφες δημιουργίες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα ποιος μιλάει.... Εσυ είσαι αυτή που δεν της ξεφεύγει τιποτα ατιμουλα!!!!
      Φιλια!!

      Διαγραφή
  4. Γειά σου φιλενάδα! Τα θυμόμουν τα πρώτα σου κεριά αλλά είχες καιρό να μας ξαναδείξεις. Είναι υπέροχα όλα! 'Εχω όμως μια απορία...δεν λιώνουν από μέσα όταν ανάβει το ρεσώ ?
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαριαννα μου!!!
      Δεν λιώνουν τα κερια ,επειδή βαζω στον πάτο τους χαλικάκια ή άμμο.Ετσι δεν έρχεται σε επαφη το ρεσω με τον πάτο του κεριού.Καλό απόγευμα και φιλια !!!!

      Διαγραφή
  5. ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑΚΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι βλέπουν τα ματάκια μου !! Ανάρτηση !!!! Και μάλιστα γεμάτη από τα υπέροχα κεριά σου!
    Είναι όλα πολύ όμορφα, Βιργινούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδες Πεπουλα!!! Γίνονται και θαύματα καμια φορά. Βέβαια την ανάρτηση την εκανα .Να δω όμως ποτε θα φτιαξω κανα καινουριο δεν ξερω....Για να δουμε...

      Διαγραφή
  7. Νασια μου σε ευχαριστώ!!! Μαθηματακι οποτε θελετε. Περιμενω να μου πείτε πόσες και πότε. Για το που, έχω μπόλικο χώρο.Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βιργινάκι μου
    σ έχω συνέχεια στο μυαλό μου. Ευχομαι το φως των κεριών να φωτίζει αισιόδοξα τις μέρες και τις αγωνίες τους.
    Στο Ευχομαι απο καρδιάς.
    Ειναι όμορφα όπω Ο,ΤΙ κάνεις και τους δίνεις κομμάτι της ψυχης σου!Σε φιλώ δυνατά και εύχομαι ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ!!!
    Μην αργήσεις την επόμενη ανάρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχεδόν κλείνω χρόνο απο το τελευταίο μου σχόλιο,δεν το πιστεύω!
    Κι όμως ήρθα επίτηδες να σου πω ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!
    Μακάρι να πηγαίνουν καλά τα πράγματα,το εύχομαι απο την ψυχή μου και δε σε βγάζω απο το μυαλό μου
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΕΙΣΤΕΨΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΥΟΠΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΓΕΝΑΡΗ! ΚΑΙ ΕΚΕΝΑ ΜΟΥ ΚΕΙΠΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!

      Διαγραφή
  10. Ελπίζω σε σένα...κι εύχομαι
    …....... /)
    ……... ( , )
    ….….|░░░|
    ……..|░░░|☆ Merry _(♥)_
    …..@|░░░|¸.¤“˜¨Christmas.
    .¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨Happy
    …¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨New Year.
    …¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2014****.
    *♥*.

    ΑπάντησηΔιαγραφή