Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Καλό ταξίδι Βιργινία (7/2/2014)


Αντίο σας κάλοι μου φίλοι και να είστε πάντα καλά, να χαμογελάτε.....

Αυτό θα έγραφε η μητέρα μου αν μπορούσε. Γράφω εγώ αντί γι' αυτήν, πνιγμένος απ' το συναίσθημα της λύπης. Ήταν καλός, ενεργός άνθρωπος με ανησυχίες κάθε τύπου. Είναι άδικο για την ίδια που έφυγε τόσο νέα (στα 45 της).... Μαχήτρια μέχρι την τελευταία της πνοή, σήμερα 00:16..... Δεν βρίσκω λόγια να εκφράσω τα συναισθήματά μου αυτή την στιγμή.... Μακάρι να είναι καλά όπου και να 'ναι. Εύχομαι να χαμογελάει όπου και να βρίσκεται.

Κοτσιφάκι ήδη μου λείπεις.... Γιατί διάλεξες τόσο μικρό ταξίδι για την ζωή σου; Και οι 2 μας ξέρουμε πως δεν πρόλαβες να κάνεις όσα ήθελες. Ακόμα και την τελευταία σου μέρα σχεδίαζες τι θα κάνεις μόλις γίνεις καλά.... εγώ θα τηρούσα ό,τι σου είχα πει, εσύ γιατί δεν θα 'σαι εκεί να το δεις;; Να ξέρεις πως σ' αγαπάω και πως σ' αγαπάμε όλοι....
Απόψε άδειασε το σπίτι μας... Βιάστηκες να φύγεις... Καλό σου ταξίδι...


34 σχόλια:

  1. Καλό ταξίδι. Να είστε πάντα γεροί και δυνατοί να θυμάστε ότι η αγάπη της θα είναι πάντα εκεί και θα σας προστατεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό ταξίδι για την γειτονιά Αγγέλων αγαπημένη μας φίλη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα'ναι πάντα κοντά σου, αυτό να θυμάσαι. Καλό ταξίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφυγε τόσο νωρίς...Καλό της ταξίδι. Να είσαι καλά και να την θυμάσαι πάντα. Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ας είναι αναπαυμένη στην αγκαλιά των αγγέλων......τη γνωρίσαμε λίγο, την αγαπήσαμε πολύ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό σου ταξίδι, γλυκιά μου φιλενάδα!!!!!!!!!
    Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό της ταξίδι!....
    Δύναμη σας εύχομαι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tα λόγια είναι φτωχά τέτοιες ωρες και το πλήγμα μεγάλο, να παρηγορήσουν και πως θάταν ευκολο, αλλωστε.
    Να παίρνετε κουράγιο απο τη στάση ζωής της κι εμείς θα θυμόμαστε πάντα ενα ξεχωριστό και δυναμικό άνθρωπο που χαμογελούσε αισιόδοξα κι ας πάλευε αντίξοα
    Καλό ταξίδι Βιργινάκι,αν και δε σου άξιζε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειχα ακουσει πολλα καλα για τη μητερα σου αλλα δε προλαβα να την γνωρισω απο κοντα.θα με συνοδευει παντα ομως..η αισιοδοξια κ η δυναμη που ειχε ....Καλο σου ταξιδι Βιργινια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!
    Η ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ. ΣΥΓΛΟΝΙΣΤΗΚΑ. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 'Ενα μικρό αφιέρωμα
    http://latelierdemarieanne.blogspot.gr/2014/02/blog-post_7.html
    Καλό της παράδεισο και καλή δύναμη σε σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα λόγια είναι πολύ λίγα αυτές τις στιγμές... Παρόλ' αυτά να πω καλό ταξίδι στη μητέρα σου δυναμη και κουράγιο σε όλους εσας πίσω. Δεν θα την ξεχάσουμε ποτέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν είχα την τύχη να την γνωρίσω απο κοντά αλλά θάυμαζα πολύ τις δημιουργίες της.Ηταν καλλιτέχνης !!!!!!
    Ο θεός να σας δώσει υγεία, δύναμη και κουράγιο να ζήσετε και να την θυμώσαστε.
    Καλό της παράδεισο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό της παράδεισο και καλή δύναμη σε σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ..........
    λυπαμαι τοσο πολυ
    καλο της ταξιδι.
    και κουραγιο σε εσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό της ταξίδι..
    Τα θερμά μου συλληπητήρια.. κουράγιο και δύναμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό ταξίδι !!!!Καλό παράδεισο να έχει ..!!!Κουράγιο και δύναμη σε σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λυπάμαι πολύ καλό ταξίδι και να έχετε την ευλογία της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Sending my condolonces and wishing you strength... So sorry for Virgo's passing.
    May God bless her soul!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό ταξίδι στη γειτόνισσά μας. Κουράγιο κοπέλα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλό ταξίδι.......
    να είστε γεροί να τη θυμόσαστε...
    σας έστειλα e-mail......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Θερμά συληπητήρια!χωρίς να την γνωρίζω είμαι σίγουρη ότι ήταν ένας ευαίσθητος ,δημιουργικός άνθρωπος γεμάτος καλοσύνη και αγάπη.Σίγουρα θα υπάρχει μέσα απο εσάς τους δικούς της ανθρώπους και σε κάθε σας βήμα θα το ανακαλύπτετε.Να είστε πάντα καλά να την θυμόσαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν φεύγουν εκείνοι που αγαπάμε...όσο εμεις τους έχουμε στην καρδιά μας.. και σίγουρα εκεί που πάνε θα θέλουν να βλέπουν τους αγαπημένους τους να είναι καλά το πιστευω αυτό γι αυτό το γραφω... να είστε καλά να την θυμαστε... θα ήθελα να την γνώριζα πιο πρίν.. αλλά έστω και τώρα έγινα μέλος της μετά το φευγιό της... τα θερμά μου συληπητήρια... !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό ταξίδι Βιργινία!...
    Ειναι τόσο άδικο να φευγουν τόσο νωρίς άνθρωποι, και μάλιστα ανθρωποι με τόση ενέργεια που ζούν την κάθε στιγμή αυτού του ταξιδιού...
    Μακάρι ο Θεός να σας δίνει κουράγιο.
    Συλλυπητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλο ταξιδι κοριτσι μου και εμεις δεν θα σταματησουμε να δημιουργουμε και να σε σκεφτομαστε !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό ταξίδι !!!!Καλό παράδεισο να έχει ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. kalo tajidi as einai elafrh to xwma poy thn skepazi na hste kala na thn uimaste.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ...Καλημερα..την διαλεξε ο Κυριος σαν Στρατιωτης του..πολεμησε και Νικησε...να σται καλα..ειναι ενας Στρατιωτης..καλη Ανασταση ματια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό Παράδεισο Βιργινίτσα μου, χάρηκα που σε γνώρισα. Καλή αντάμωση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είμαι συγκλονισμένη!!!είμασταν διαδικτυακές φίλες στο *βάλε φαντασία*τηνξεχώρισα από πολλές από την ευγένεια ψυχής που την διέκρινε κάθε της σχολιασμός,και από την όμορφη και επιμελημένη δουλειά της πολλές φορές την αναζητούσα με την σκέψη μου , αλλά δεν ήξερα κάποιον για να πληροφορηθώ κάτι.... Τα θερμά μου συλλυπητήρια. Είναι δύσκολο για σας αλλά η αγάπη της θα σας βοηθήσει να μαλακώσει ο πόνος!!!!Μου άρεσε που θα διατηρηθεί το μπλόκ της έτσι θα είναι μαζί μας στην μεγάλη μπλοκογειτονιά!!!Κουράγιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχίες. Θα ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρά πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )
    Viber ή Whatsapp: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή